Albumku

Albumku

Jumaat, 23 November 2012

Minggu Malang Aku

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera kepada semua rakan2 ku....


Minggu nie adalah minggu yang boleh dikatakan agak x bape nk baik bg aku. Bukan masalah besar sangat pun. Tp bermula dari Isnin hingga Khamis, aku telah melakukan satu kesalahan trafik yang serius...huhuhu...Aku telah langgar lari beberapa mangsa. Antara mangsa2 langar lari yang telah aku langgar adalah seperti berikut :



Aku telah langgar 2 ekor ayam jantan. Seekor kena hari Isnin. Seekor lagi kena hari rabu. Apa nasib ayam2 tue....Mangsa yang telah aku langgar pada hari Selasa adalah sebijik yang dalam gambar di bawah :



Mangsa nie mati serta merta ditempat kejadian. Pada hari semalam aku telah langgar kura-kura. Bukan aku je yang langgar. Kereta2 di belakang kete aku pun langgar mangsa2 nie..huhuhu :


Moral dari citer nie, nk melintas sila lihat kiri dan kanan ye. Sayangilah binatang peliharaan anda. Jangan terlepas ke tangah jalan. Nanti kena langgar. hehehe...
Sekian. Wassalam.



Papa sayang mama dan Luqman

2 ulasan:

  1. Mmg ko ni xleh berkawan dgn binatang la... dulu ko langgar beruk...berkali2 pulak tu...sampai persatuan beruk sedunia buat mesyuarat boikot keta warrior ko tu... ni pulak ayam n kura2...mmg la ko ni....

    BalasPadam