Albumku

Albumku

Rabu, 9 Januari 2013

Annur dan Kerja Sekolahnya

Assalamulaikum w.b.t. dan salam sejahtera buat semua rakan-rakanku...

Entry kali nie aku nk kongsi tentang anak saudara kesayanganku. Namanya Annur. Nama yang indah dan cantik seperti tuan yang empunya nama. Semalam balik dari kerja selepas mandi dan makan, aku temankan dia buat keje sekolah dia. Annur skang dh berumur 6 tahun. Dah masuk tadika. Terasa sekejap je masa. Terasa macam baru je dok main2 dengan dia masa kecik2 dulu. Skang dh masuk sekolah.Setiap hari bila aku balik keje, mesti aku terasa sayu sangat tengok muka dia. Almaklumlah, mak dan ayah dia dok jauh. Jadi dia menumpang kasih kepada abah, mak, aku dan adikku si Shazmin Dan Annur nie dh dok dgn atok dan opah dia sejak kecik lagi (sejak umur setahun lebih). Jadi aku la pengganti ayah bagi dia. So, balik keje, aku akan pastikan dia siapkan keje sekolah yang diberikan. Seperti mana aku katakan tadi di awal entry nie, aku temankan dia buat keje sekolah. Bukan buat apa-apa pun. Cuma mewarna je tp keje sekolah kena buat. So, aku syer sedikit gambar-gambar dia sedang menyiapkan keje sekolahnya.
















Hasil Kerja Sekolahnya Yang Pertama. Okey la tue. Lama2 cantik la tue tekni mewarna tue.

Annur bersama hasil kerja sekolahnya yang pertama. Love u so much.


Gambar-gambar dibawah adalah gambar dimana hari kedua Annur ke sekolah. Hari pertama aku xsempat nk ambil tapi adik aku ada ambil gambar hari pertama dia ke sekolah. Belajar rajin-rajin ye sayang. Buktikan dirimu terbaik. Along akan sentiasa dibelakangmu.

Cutenya anak along nie..Hehehe...cayang Anoi

Alalala...Sweetnya..

Ha...comelkan...tue la Annur. Tapi kadang2 nakal jugak budak nie. Biasalah budak2..Tapi sayang tetap sayang. Kalo dh buat salah, tetap kena marah dan hukum. So, gambar di bawah adalah gambar Annur masa kecik. Bila ditengok gambar-gambar dia masa kecik, terasa sayu je. Masa dok menaip entry nie pun, hampir-hampir nk terkeluar air mata.Sebab dh tak sangka yang dia dh besar dan bersekolah skang nie. Moh kita tengok gambar-gambar Annur masa kecik dulu.










Comelkan...tue la buah hati aku. Dia membesar di depan mataku. Dan aku berharap dia membesar dengan baik. Pasni, aku kongsi gambar-gambar dia masa dia dh besar skit la...dalam sekitar umur 1 tahun hingga 5 tahun.

Comei tak saya?

Menyorok sbb xnk gambar diambil..hehehe..

Ranggi tak sy nie?



Opah dia mmg ske menghias dia. Almaklumlah..xpernah ada anak perempuan. Sekali dapat cucu perempuan, dialah paling gembira.






Alololo....nangis sbb xdpt ikut opah dia p kedai..



Nie la masalahnya kalo ayah sedara semuanya lelaki..hehe


Arggggg!!!!!

Catwalk..



Tgh demam campak...huhuhu...

Tengah baca paper ye sayang..pandai ke bacanya..


Belakang tue lah paksu kesayangan dia a.k.a adik aku la...paksu dia dh pesan, sape2 nk ngorat kena ngadap paklong atau paksu dia dulu...Sape usik Annur, mampus la budak tue. Amaran seorang paksu..


Selamat Hari Lahir yang ke ntah berapa...hehehe

Muka baru bangun tido...

Cerianya dia...









Bang...Bang...






Tue la anak saudara kesayanganku. I love u very much..Sayang Luqman dan Annur sangat2..Harap membesar menjadi insan yang solehah hendaknya.

For you my love..




Papa Sayang Mama Dan Luqman

1 ulasan: